Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Algemeen Bestuur

maandag 11 november 2024

17:15 - 17:45
Locatie

Digitaal

Voorzitter
Chris Boer
Agenda documenten

Agendapunten

  1. 1

    Ter vaststelling

  2. 2
    Mededelingen - 17:20
  3. 3

    Ter bespreking


    Korte toelichting
    Voor u ligt de 1ste bestuursrapportage van de GGD Zaanstreek-Waterland (GGD). De rapportage maakt onderdeel uit van de planning en control cyclus van de GGD. Met deze rapportage wordt verslag gedaan van de voorgenomen werkzaamheden uit de programmabegroting binnen de Gemeenschappelijke Regeling (GR), inclusief de financiële stand van zaken en een vooruitblik naar het verwachte resultaat. Wij rapporteren graag over stand van zaken in de programma’s:

    • Monitoren, Signaleren en Adviseren
    • Uitvoerende taken gezondheidsbescherming
    • Publieke gezondheidszorg bij rampen en crises
    • Toezicht
    • Bedrijfsvoering
    • Plustaken

    Voorgestelde beslispunten Algemeen Bestuur
    De bestuursrapportage 1e halfjaar 2024 ter kennisgeving aan te nemen.

  4. 4
    Rondvraag en sluiting - 17:40